CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MySpace Generators

Monday, June 1, 2009

jenjalan di melaka







Lepas majlis Fahmi nikah di Pagoh Muar,kami adik beradik n family masing2 bermalam di Casa Lago Apt di Melaka.Malam tuh kita ramai2 p naik bot kat Sg Melaka....manusia suhanallah macam sardin...ada Pesta Sungai n cuti sekolah lagi....

Nasib baik brother in law orang kuat Jabatan Laut...jadi dapatla jump queue....hehehehe...kalau tak jenohla berjam nak menunggu...so enjoy ler kami semua....menyusuri Sg Melaka.

Anak-anak nak naik Taming Sari....tapi tengok orang punya la ramai....terpaksalah aku kata....Taming Sori....hahahaha...lain kali aje la yek...Eye on Malaysia pun tengok dari jauh jer...

4 comments:

Nek Rock said...

oittt ara wah wah sakan yaa korang, phewwww

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

hehehe...kira nyelam sambey nom air la tuh....

pantin n mak bpk pantin pun nak lurus2 kan urat lutut gak sambey sedut udara malam...da penat weiii...nak bermenantu...

Nek Rock said...

hahhhhhhhhhh ko tu aku tau..selam yg lebihhhhhh, hahahahaah

sian mak pantin, lutut kasi lurus sket, kang mcm mana dia nak salam kaut kena duduk lak kat kosi lifat tefi fenjuru kemah eh..hehehehe, mamfos ngan jeling aku..hahahaha

ko suruh abg yassin fakai backpack jer aa senang, tak ler kembong nanti kocek..ehhehhe

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

selam mesti selam punye...hehehe

ngah ngan abg yassin da beli beg tarik sorang satu....kahkahkah...
backpack tak muat...

ngah lom fandai masuk sini....aku lom ajor dia lagik...so gelak sakan la kita...hahaha