CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MySpace Generators

Monday, June 1, 2009

WEDDING FAHMI + IZA - MUAR




Anak saudaraku Fahmi...selamat diijab kabulkan dengan Iza di kampung Iza di Muar,lepas zohor hari Sabtu lepas.Oleh kerana aku tidak dapat mengikuti rombongan pernikahan jadi tiadala gambar dapat aku post di sini.

Persandingan berlangsung pada hari Ahad....ini aje la gambar yang dapat aku ambil kerana terpaksa berebut balik untuk menghadiri majlis perkahwinan di Pontian dan menjengok abah ku yang tak berapa sihat kebelakangan ini.

Tungguuuuu.....majlis di JB akan berlangsung pada 7/6/2009...pasti meriah punya...hehehehe

4 comments:

Nek Rock said...

yoooooooo ara dear,

haaaaaaaaa ada gak gambo skit jer..ish ishhhhhh

ehh alang tgk abg yassin merenung lantai tu pasal, gaknya dia mikir, mmmm leganyaaaaaaaa hati aku, si fahmi dah kawin..ehhehehe

haa yg si shah lak merenung tu, dok berangan..ehh bila lak aku nak naik pelamin ni..tak leh jadik ni dah langkah jendol bukan langkah bendul..hahahaha

haaa alang tunggu gambo kat JB kalau ko letak takat 2-3 kefing..aku seligi ko yaaa

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

hehehe...dak langkah tunggul dapat adiah gak...

oooo....wiken nih gambo mesti banyak n chun melecun punyer k...tungguuuuu...

kat aji odien byk gambo tapi dia tau ke nak upload...hahahaha

Nek Rock said...

erkksss kat aji odien manyak gambo ek, eeeeeeeeeeeeeee abg kita tu dia reti email jer..upload gambo cikgu dia tak semfat ajor..hahahahahaha

huhhh dak langkah jendol tu dafat adiah gak, wahhh pasni dia suruh lak nadli kawin dulu..hahahahhahaa

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

hahaha...dak shahril nunggu awek minang dia...kehkehkeh...

aji odien wat galery tengok sendiri jer....hahahaha