CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MySpace Generators

Sunday, June 7, 2009

WEDDING FAHMI + IZA - JOHOR BARU

Fahmi-Iza baru tiba di pekarangan Dewan Tengku Ismail dengan paluan kompang....pangg..pangg...kompang...kompangg...gebunggg...gebunggg...kompangg..kompanggg..

Pasangan pengantin yang bagai pinang dibelah dua....sedang melangkah atas red carpet masuk ke dalam dewan

Fahmi segak dan Iza manis sekali....di atas pelamin yang indah berseri

Pasangan pengantin Fahmi - Iza...di meja makan utama

Fahmi - Iza bersama-sama ahli keluarga Iza yang datang dari Muar....di meja makan utama

amboiiii....amboiii...pengantin...lapor bebeno ker....hehehe

Para tetamu sedang menjamu selera....

Acara 'cake cutting'....

Meh... bang Fahmi....adik Iza suapkan kek....bukak la molot tuh beso sikit...

Alaaa....abang Fahmi nih...jangan la gigit sudu lak...kahkahkah

Amboiiii....amboiii...pengantin veteran dan pengantin baru...sama-sama macam pinang dibelah dua...hehehe

Haaaa...giliran abang Fahmi suapkan adik lak ek...

Fahmi - Iza mohon restu dari mama dan papa....

Ye laaa.....mama dan papa restui perkahwinan Fahmi dan Iza....moga kalian kekal bahagia hingga ke akhir hayat....cepat2 sikit dapatkan mama ngan papa cucu.....kehkehkehkeh (yang ini pesanan dari pihak penaja...hahahaha)

Iza tengah berposing....busy giler jadi tak sempat ambik gambo posing-posing maut pengantin...

Meh...kita bergambo ngan pantin...susah beno nak tangkap yang lelain bergambo...

Haaaa....sorang jek lagi tak dapat tangkap untuk bergambo....bujangku Iddin Haiqal yang basah lencun pasal menolong basuh pinggan di belakang....kesian dia merajuk pasal tada sapa amik gambo dia tungkus lumus basuh pinggan....dari semalam dia membanting tulang ngan bujang2 kenit yang lain nolong angkat beras,basuh ayam dan macam2 lagi la....

Family Chik Chin dan pengantin

Fahmi-Iza bergambar dgn abang long,abang ngah, kak ngah dan anak sedara yang comel tuh....Haaaa.....abang long tuh....bila lagiiii....hehehehe...tada ke nampak calon-calon yang layak dan sesuwai....kalau ada....bisa di atur itu dehhhh...

Sepupu-sepupu pompuan Fahmi belah Ngah....amboiiii....amboiii...mak bedah...

Sepupu-sepupu lelaki Fahmi belah Abang Yassin.....amboiii...ganteng-ganteng banget dong...yang dok paling kanan tuh la Along Shah....bila lagi nih...mana leh langkah bendul lagi pasnih...kahkahkah...

Chuara n Fahmi-Iza....tak dapat jadik wedding planner.....jadik cup cake plannner pun cukuplah...hehehehe

Tengok tuh dak Ned da lepak...bukan lepak wat keje...lepak main...
Kakak-kakak kat belakang tuh da lengoh lutut da....

Lawoooo...tak cup cake tree nih....kalau lawooo...meh la tempah...nak kaler apa pun bole...tak cukup tinggi nanti chuara wat kan lagi tinggi k...hehehehe

Hadiah untuk perkahwinan Fahmi-Iza....cup cake tree...tapi kek tuh owang lain yang membueknya....
*********************************************************

Majlis persandingan anak saudaraku Fahmi-Iza telah berlangsung dengan meriah sekali di Dewan Tengku Ismail (Dewan Tarum) pada 7 June 2009.Majlis ini dihadiri oleh ramai sanak saudara dan rakan taulan.Rombongan pihak Iza dari Muar Johor, sampai dengan sebuah bas untuk sama-sama memeriahkan majlis.

Kekandaku,Puan Hjh Noraiyah dan suami, Tuan Hj Mohd Yassin berseri-seri sepanjang majlis....al maklum menyambut menantu pertama....hehehehe....pada hal seluruh badan sakit dan mata yang dah beberapa minggu tak pernah cukup tidur.....gembira punya pasal semuanya dilupakan buat seketika.

Tapi yang paling gembira sepanjang majlis ini adalah pengantin lelaki sendiri....menyengih saja...suka bebeno dapat isteri....cuma Iza yang memang agak pendiam....tersipu-sipu di sisi suami tersayang.....hehehe

Ngah (mak pengantin lelaki) amat berbesar hati sebab dapat gak abah kami Tuan Hj Bakar menghadiri majlis....kebelakangan ini kesihatan abah sering tak menentu...kadang nampak sihat...kadang nak bangun pun tak berdaya....syukur alhamdulillah...

Buat semua ahli keluarga....mak2 saudara,pak2 sedara dan sepupu-sepupu yang menyumbang apa saja....terutama sekali yang bertungkus lumus membantu menyelenggarakan majlis, malah ada yang sejak peringkat awal persiapan lagi.......Tuan Hj Mohd Yassin dan Puan Hjh Noraiyah ingin merakamkan ucapan jutaan terima kasih yang tak terhingga.

Buat Shah dan Nadly...jangan risau...sampai giliran korang nanti tentu Fahmi akan bersengkang mata dan bertungkus lumus pulak kan...hehehe

4 comments:

Nek Rock said...

wahhhhhhh dah ada citer, hehehehehe

tetiba tgk gamba pantin fahmi mcm tak cayaaaaaaaa jer dak keding tu dah kawin..hahahahaha

selamat pengantin baru fahmi and eza!!

buat ngah ngan abg yassin, haaa boleh lah lurus2 kan lutut dah yaa, hehehehe

thanks ara for the pics

love,
alang

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

welcome...welcome....klu aji odien ko tadah tinger jek dengo citer ek....hehehe

Nek Rock said...

oittttttttttttt hehehee haaa ler aku tadah jer tinger tafiiiiiiii berita kamfung aku tau dulu dari owg sana,hahahaha

ehh aji odien bzz lak tada antor citer since last week..ehhe

ct ada gak antor banyak gambo tafi masa owg rewang sema ngan peyuk belanga, phewww

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

aji odien ngumpul citer dulu kot...sekali citer senapas nanti...hehehe

ooo...ct ada byk gambo rewang ek..ada gambo dak iddin nolong tak..dia majuk tak amik gambo dia..hahaha