CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MySpace Generators

Saturday, April 4, 2009

sifu kek lapis ke rumah kuuuu.......

comotnya yang sorang tu ek...bau laksa nyonya....hehehe..anyway seronok dapat berkenalan ngan mereka seme...time kacih ye....ahaks

comeynya...kakpahjb,dayang n shidah

bole ke dayang akak masak tuh....

tengok tuh kakpahjb tersenyum simpul....sambil menikmati hidangan

*********************************************************

ekceli baru sangat mengenalinya.....tapi bila kebetulan dia ke JB untuk mengadakan kelas kek lapisnya...aku mempelawanya dinner di rumah....tenkiu so much dayang sbb sudi datang umah akak...malu gak nak menjemput orang2 hebat masak nih menjamah masakan ku....hehehe...tapi ko telan jer la labu yer....hahaha....

dapat gak merasa kelazatan kek dayang...eee...suka sangat kek lapis limau purut tuh....sodapppp weiii...tenkiu
begitu juga buat kenalan baru....kak pah n shida yang datang jauh dari bentong...semata-mata nak ikuti kelas dayang....kemesraan mereka buat aku yang tak hebat langsung bab2 kek nih rasa tak kekok nak bermesra dgn mereka....macam da lama beno kenal.....cayanggg....kak pah

3 comments:

Uncle Lee said...

Hi Zarra, wow! The food looks delicious. Saya dapat the wonderful scents disini pun, ha ha.
Boleh saya datang?
Tiga pingan should be just nice, ha ha.
Have fun and keep well, Lee.

Dayang said...

samekomm kak zarra rock merangkap adik kandung nek rock ehhehe

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

hi..uncle lee

thnx 4 visiting me again...
really appreciate 'tetamu' dr toronto...hehehe

dun tell me 3 pinggan my dear uncle...3 dulang pon...wa tada hal u...hahaha

till then...we're malaysian...