CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MySpace Generators

Saturday, May 9, 2009

SELAMAT HARI IBU


KAU LAH SATU SATUNYA....INSAN TERISTIMEWA...PATAH TAK AKAN TUMBUH LAGI....HILANG TIADA PENGGANTI....

Tiada ucapan SELAMAT HARI IBU buat bonda tercinta....hanya al-fatihah dan doa untuk mak yang dah 13 tahun meninggalkan aku....moga Allah mengampunkan semua dosa-dosa mak dan menempatkan mak di kalangan orang-orang yang solehah....ingatan pada mak tak pernah putus dari ingatan....kehidupan bersama mak.....biar dulu dirasa kadang pahit tapi terlalu indah dan manis untuk aku kenang dalam lipatan hati aku sekarang dan sampai bila-bila....selagi hayat dikandung badan.... tak puas sebenarnya bermesra dan bersandarkan kasih pada mak...tapi itulah kehendakNya...tiada siapa boleh menahannya....walau sedetik jua....

dulu mak selalu kata....",kau tau la nanti kalau mak dah tak ada", kini....aku mengerti benarnya kata-kata mak itu.....

beruntungnya anda yang masih memiliki ibu....sayangi dan curahkan lah sepenuh kasih sayang anda sementara mereka berada di sisi anda....ibu memang tidak akan ada galang gantinya buat kita....

ibu...engkaulah ratu hidupku.....

kini aku pula memikul tanggungjawab sebagai ibu pada 3 puteri dan seorang putera....bukan satu tugas yang boleh dipandang ringan.....apa lagi mempunyai anak-anak perempuan yang sedang meningkat dewasa....

buat semua mak...ibu...mama....mummy....ummi....bonda.... di luar sana "SELAMAT HARI IBU "

4 comments:

dhamizah said...

happy mother's day aunty:)

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

thnx my dear...salu dtg jengok aunty...i hope one day my doters will be like u...aminnnn

tarings said...

mcm kenal jer gambar bunga ros tu...
tak acknowledge pons kat original poster...hehehe

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

ampun pak ampun....lupa mau mintak ijin tuan nya....

mohon di kopipes ya pak...ma kacih..
hehehe...