CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MySpace Generators

Tuesday, September 22, 2009

SYOKNYA RAYA DI KAMPUNG

model of the year....ILANY NATRAH

orang peace 2 jari....ned peace 3 jari....kehkehkeh....

dak ned berposing maut....
umphhh....chakkkk....
Natrah dan along....

aku dan anak-anak bergambar dengan bibik yang terlalu besar jasanya pada kami sekeluarga...rasanya inilah bibik yang pertama dan terakhir...syukur alhamdulillah...

hepinya dapat bergambar dengan abah tersayang....

berposing dgn anak-anak tercinta....Imra,Alya,Iddin dan Natrah...apa kan daya....hero utama kena keje pagi raya...uhukkk...uhukkk

kami adik beradik dengan abah tersayang....sayangnya abang tak ada...dia lak pegi berposing kat kedai gambo....hahahaha....alang apa kan daya...dapat tengok aje la ye....hehehe

menantu-menantu Hj Bakar...berposing ngan abah dan mok de

haaa...bujang-bujang senang berposing pulak...

jelitawan-jelitawan dalam keluarga Hj Bakar...dak ned...mak ngah kata macam tada perasaan...bertangkup jek muka...hahahaha

hishhh...dak nadly sampai teleng paler dok telek anak dara mokde ngan cik chin...hehehehe

anak dara saper la nih ek....hehehehe

kusut fikiran dak mamat.....

rindu orang jauh ke nadia weiiii....

baru sebulan cuti...rehan da rindu nak makan sushi....sampai gigit jari...kehkehkehkeh

syah si bujang senang.....
wan mengenang nasib...duit raya lom dapat banyak...hahahaha

phewwwwiiiitttt.....anak bujang saper la nih....

haus abah dibuatnya tengok gelagat anak, menantu dan cucu yang riuh rendah....

hiruk piruk pagi raya kat umah abah tersayang...

lepaking kat umah anchin.....

andak n family....

uda tersengih sambil abang akob merenung masa depan yang cerah....hihihi

macam-macam topik keluar....

abang yassin berborak sakan tapi anchin tengah dok mikir.....da makan ke lom mbek aku nih....hehehehe

uda dan andak berposing...

raya-raya jangan ketap bibir tuh Matron Normah....kehkehkeh

**********************************************************
Rasanya tiada apa yang lebih menggembirakan bila dapat menyambut hari raya disamping keluarga tercinta di kampung halaman sendiri.Berborak dan gelak ketawa sampai ke pagi dengan ngah,uda dan andak sambil memasak juadah raya....sampai naik sembab mata....itulah seronoknya setahun sekali bersama....hehehehe

Pagi raya kami sama-sama menziarah pusara ibu tercinta yang dah 13 tahun meninggalkan kami dan mencium tangan abah tersayang....doa aku moga abah diberi kesihatan yang baik dan dapat lagi aku kucup tangannya dan aku peluk erat....di tahun-tahun mendatang.....begitu juga kami 7 beradik (alang bermaafan dengan kami dari nun jauh di Arizona) serta ipar duai dan anak-anak saudara bermaaf-maafan.....

Jalan ramai-ramai ke rumah puk su,pak cik,abang dan anchin....ohhh...memang amat menyeronokkan....borak makan ketawa....borak makan dan ketawa lagi.....hahahaha

Sepupu-sepupu yang ramai datang beraya ke rumah abah....menambah kemeriahan...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI....maaf zahir dan batin...moga bertemu lagi di tahun depan....amin

2 comments:

Nek Rock said...

uwaaaaaaaaaaaaaa besnyaaaaaaaaaaaaa korang makan makan makannnnnnnnnn mesti tak ingat alang kan..ehhehehe

thanks ara for all the pics

selamat hari raya ampun maaf dipinta, muahhh

DuNiA aKu.......ZaRRa said...

huhuhuhu....mana leh lupa alang weiii...kita kan 7 beradik...hehehehe...