CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

MySpace Generators

Monday, January 26, 2009

tanda kesyukuran atas pemberianNya


Sebenarnya plan nak buat bubur putih merah dan pulut kuning nih dari semlm....Tapi dek kerana semalam ada hal yg lebih penting nak diselesaikan jadi pagi ni la....plan tuh menjadi.Tapi bukan aku gak yang buat....bibik ler.Bukan aku tak reti tapi mmg bibik buat lagi sedap...jadi biarlah dia buat kan jadi makan pun lagi selera.Hahaha.......alasan...alasan...


Aku niat nak buat nih tanda syukur bila Imra berjaya cemerlang dlm PMR yang lepas.Ia juga tanda syukurku apabila masalah semalam dapat aku tangani....semoga masalah itu benar-benar berlalu pergi jauh dari kami...amin


Pulut kuning tuh cicah ngan kari ayam dan sambal udang....ooo....brekfes yang menyelerakan....yum..yum...Iddin ntah bape kali mengulang makan pulut kuning tuh.Hantar gak sedulang kat jiran sebelah menyebelah.Jiran2 aku pun mmg mcm tuh,ada aje menghulur klu masak apa2 atau buah tangan bila balik makan angin.Best kan dapat jiran camtuh....nih Tahun Baru Cina dapat limau...Deepavali dapat maruku...


Esok,Along dan Kak Adik akan balik semula hostel sebab MRSM tak cuti seminggu macam sekolah kementerian....boring aje diaorang.Esok gak aku ada order cheesetart dari Siti yang aku temui blog dia tengah malam semalam.Terliur aku tengok cheesetart dia....terus jer order blueberry cheesetart.Subuh Siti da balas sms aku kata arini tak dapat tp esok pagi-pagi aku da bole amik.Tenkiu Siti....nak berkenalan ngan dia....nanti bole order cup cake dia pulak.Nanti korang p la ronda blog dia yg aku da masukkan dlm listing aku.....cantik-cantik tau.

0 comments: